سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
ره آوین
دانشجویان کانون فزهنگی هنری بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با توجه به دغدغه ی خود در مسائل فرهنگی تصمیم به راه اندازی این وبلاگ گرفتند و نظرات شخصی خود را در موضوعات متفاوت بیان می کنند . دقت شود که این نظرات ، نظرِ مجموعه ی بسیج دانشگاه نمی باشد .
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 66455
کل یادداشتها ها : 57
خبر مایه


حفظ  فرهنگ دفاع مقدس و بیان خاطرات و اندیشه های شهدا و معرفی آنها به نسل جوان از مهمترین وظایف امروز در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان می باشد.
کتاب خاک های نرم کوشک روایت گوشه های از زندگی شهید بزرگوار عبدالحسین برونسی می باشد.
بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد این کتاب به این شرح است:

"الان چند سالى است که کتاب‌هایى درباره‌ى سرداران و فرماندهان جنگ باب شده و مى‌نویسند و بنده هم مشترى این کتاب‌هایم و مى‌خوانم. با این‌که بعضى از این ‌ها را من خودم از نزدیک مى ‌شناختم و آنچه را هم که نوشته، روایت‌هاى صادقانه است- این هم حالا آدم مى‌تواند کم و بیش تشخیص دهد که کدام مبالغه‌آمیز است و کدام صادقانه است آدم مى ‌بیند این شخصیت ‌هاى برجسته، حتى در لباس یک کارگر به میدان جنگ آمده‌اند، این اوستا عبدالحسین بُرُونسى، یک جوان مشهدى بنّا که قبل از انقلاب یک بنا بود و با بنده هم مرتبط بود شرح حالش را نوشته‌اند و من توصیه مى‌کنم و واقعاً دوست مى‌دارم شماها بخوانید . اسم این کتاب "خاک ‌هاى نرم کوشک" است؛ قشنگ هم نوشته شده."


 خاک های نرم کوشک


      شهید




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ